Dag 7

14 maart 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Vandaag laatste dag in onze geweldige villa. Morgen vliegen we weer terug. Wat zullen we het mooie weer gaan missen. En het heerlijke eten🤪.

We hebben niet veel gedaan , het was uitrustdag. Lekker laat uit bed.(lees half 8). Op ons gemak ontbijten en daarna shoppen bij de wallmart. Vanmiddag lekker relax bij de pool. En een spelletje. Vanavond onze laatste avondeten hier in de USA. En wat hebben we heerlijk gegeten.. na het eten toch nog even naar de wallmart. We kunnen het niet laten. Toen we thuis waren zijn we gaan kaarten, lekker op het terras. Mark roept al heel de week hoe geweldig hij wel is. Een echte vakantie yatzee kampioen. Resultaat Mark verloren. Ook was hij remie kampioen. Ook verloren door Mark. O en hij was ook nog pokerkampioen met als resultaat,  je raad het vast wel.....verloren. En de grote winnaar van het pokeren is Wesley.

Maar we hebben weer ontzettend gelachen. Eigenlijk hebben we geen zin om naar huis te gaan, het is hier zo heerlijk. Tuurlijk missen we onze kinderen en ik mijn kleinkinderen. En ben ik blij als ik ze weer ziet.

Dit is het laatste verslag, hopelijk hebben jullie een beetje mee kunnen genieten. Misschien komt er nog een verslagje van de terugreis.

Diana, Connie, Mark en Wesley

20190314_210314

1. Ellen:
    14 maart 2019
    Gelijk hebben jullie lekker relaxen nu het nog kan haha. En ik heb er zeker van genoten hoor. Echt leuk om je verslag iedere dag te lezen. Alvast een goede terug reis!!
  2. Diana:
    16 maart 2019