Dag 2

9 maart 2019 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Gisteravond zijn we als een blok in slaap gevallen. Allen last van die biologishe klok. Ik was om half 4 klaar wakker. Dat is wel erg vroeg om op te staan. Connie had ook last van die klok. De mannen ging het iets beter af. Uiteindelijk hebben we het tot half 7 kunnen rekken om op te staan. Eers maar lekker douchen. Vandaag stond Tampa op het programma. Een rit van 100km. Wesley was onze chauffeur. Hij heeft het super gedaan  was tenslotte zijn eerste keer in Amerika te rijden. En tevens de eerste keer in een automaat. We hebben de navigatie ingesteld met  '  vermijdt tol wegen en kortste route. Heerlijk door allemaal kleine dorpjes rijden. In Tampa hebben we heerlijk op een terras gezeten i  de zon aan het water.

is.jpeg-2

Nog even wat gewandeld en uiteindelijk reden we om half 4 weer richting Davenport. Het verkeer zat ons deze dag ook niet weer mee. Pfffttt wat een drukte. Ook moesten we nog boodschappen doen en eten. Dat is applebees geworden , waar we heerlijk hebben begeten.toen we thuiskwamen hebben we nog even bij de  pool gezeten. Maar om kwart over 10 zochten we onzen bed maar op . Iedereen storte in. Nu ik dit schrijf is mijn tabled al een keer of 5 uit me handen gegleden. Elke keer vallen me ogen dicht. Morgen zal ik wat foto's plaatsen. Nu geen puf meer in.

Groetjes vanuit een zonovergoten Florida