Dag 4

11 maart 2019 - Crystal River, Florida, Verenigde Staten

9d09de96-101f-49c5-8228-90b668ee7179

Zaten we eindelijk een beetje in het ritme hebben ze hier ineens ook zomertijd. 🤔 Vandaag gingen we vroeg op pad om naar Crystal river te gaan. We gingen niet thuis ontbijten maar bij Denny's ergens onderweg.

300dfdc6-1008-46c9-83e6-b079ff4a70a4

Ergens halverwege zagen we een leuk plekje om even te stoppen. Een wandelpad over het water. Na een paar meter lopen werd de eerste aligator al gespot. Gewoon in het wild. Ook zagen we diverse soorten waterschildpadden.

7196dda7-e480-4649-aac3-69994d256aac

Na een kleine 3 kwartier zijn we weer verder gegaan. Bij aankomst in Crystal river bleek het om een mini dierentuin te gaan. Waar we eerst met een bootje door het park gingen. Na het varen waren we bij het wildlife aan gekomen. Als eerste zagen we  Loui! Het nijlpaard.

IMG_1071

Deze nijlpaard is hier heel beroemd. Hij heeft in diverse films mee gespeeld , o.a in Daktari en in de tarzan films. Maar we waren hier voor de mannatee's.  (zeekoeien ). En die hebben we gezien. 2 stuks in een bassin. Wat een enorme beesten zijn dat.

IMG_1076

Na wat uurtje te hebben rond gelopen zijn we weer naar huis gereden. Ook dat duurt een paar uurtjes. Bij thuiskomst om half 6 zijn we eerst gaan zwemmen in ons eigen zwembad. Het was weer natte onderbroeken lol. Onze maaltijd wilde we bij taco bell  gaan nuttige. Maar daar hadden we het snel gezien. Het was net de McDonald alleen dan voor Mexicaans.  Uiteindelijk weer bij Denny's gaan eten. pffttt, wat was het veel en lekker. Gauw naar huis om uit te buiken. Morgen hebben we weer een lange trip voor de boeg richting de Key's. Voor nu weltrusten en voor straks goede morgen.

1. Ellen:
    11 maart 2019
    Ieeeee😲 zo maar op het wandelpad een aligator spotten brrrr
    Jullie maken heel wat mee op 1 dag, het is maar goed dat jullie op tijd wakker zijn😜
  2. Sylvia de Bres:
    11 maart 2019
    Een kleine dierentuin. En je hebt de zeekoeien gezien.
    Heel leuk om alles zo te lezen. Je geniet en dat is goed op de foto's te zien. Geniet verder. Groetjes