Dag 6

13 maart 2019 - Everglades National Park, Verenigde Staten

Vandaag hebben we weer een top dag gehad. Na een goede nacht met zijn vieren in een hotelkamer en een goed ontbijt, gingen we om 9 uur op pad. De route  van vandaag ging door de Everglades. Zodra we het gebied binnen gingen spotte we al de eerste al zwemmende alligator. Een flinke van wel een meter of 2. Halverwege de route gingen we zijpad in. En daar werden we getrakteerd op diverse alligators. Gewoon langs de weg waar ze heerlijk in de zon lagen. Ook hebben we  verschillende vogels gezien. Een  bijzondere tocht van wel 2 uur.

PHOTO-2019-03-12-21-22-52PHOTO-2019-03-12-21-23-35

We vervolgde de weg richting Naples. Daar aangekomen hebben we eerst een wandeling over het strand gemaakt richting de vispier. En daar aangekomen werden we verast door dolfijnen. Iets waar we op hadden gehoopt gebeurde gewoon. Schitteren om te zien.

IMG_1152

Later hebben we onze spullen op behaald om nog heerlijk op het strand te liggen. En natuurlijk in de zee te zwemmen tussen de pelicanen. Temparatuur was weer voortreffelijk zo rond de 30 graden. Uiteindelijk waren we rond half 8 weer in onze villa. Dit keer hebben we gewoon lekker thuis gegeten.

IMG_1162

Het was weer een bijzondere dag .

IMG_1163

1. Carla:
    13 maart 2019
    Gaaf die dolfijn,maar die krokodillen😯
  2. Ellen:
    13 maart 2019
    Leuk verslag weer van voor jullie en zonnige dag. Ik weet niet of het mijn ding zou zijn hoor al die aligators brrr
  3. Charell:
    13 maart 2019
    Wat een geweldige ervaring!
  4. Vince:
    Lekker genieten ma. Je verdiend het. Dikke kus