Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mijn reis

7 maart is het zover. Dan ga ik voor het eerst zonder Gerard naar ons zo geliefd vakantie land Amerika. Dit keer wordt het Florida. Samen met Mark, Conny en Wesley. Ik ben blij dat zij samen met mij deze reis willen ondernemen. We verblijven in een villa met zwembad in Orlando. De beroemde pretparken die laten we links liggen. Wij gaan voor de natuur en de city's. Wel gaan we naar het uiterste zuidpunt Key West. Omdat dit niet op 1 dag is te doen, hebben we net ten zuiden van Miami een hotel geboekt. Waar we daarna via de Everglades weer terug naar de villa gaan. Het beloofd een leuke trip te worden. Ook op de planning staat een raketlancering. We gaan deze lancering vanaf het strand bekijken als hij niet wordt uitgesteld. Dat gebeurd regelmatig. Het is geen must, maar als we de kans krijgen pakken we hem gewoon mee. Ik zal proberen om regelmatig een verslag te maken, zodat jullie mee kunnen genieten.

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Portugal, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.