Dag 3

10 maart 2019 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

We beginnen in het ritme te komen, vandaag waren we pas om 5 uur wakker.🤔

d8021d51-0882-489e-9893-e97f5740a968

Na het het ontbijt zijn we richting de airboat gegaan. Volgens Mark zijn de aligators hier stukken groter dan die we bij New Orleans zagen. Het eerste exemplaar die we zagen was wel 30 centimeter. En daarnaast lag er 1 van wel 40 centimeter.🤣🤣. Uiteindelijk hebben we nog 2 grote exemplaren gezien van ongeveer 2 meter. Dus het was niet voor niets geweest.

70a6b9e7-9cc9-4dda-b997-ad91994caa56

Vervolgens zijn we richting Cocoa Beach gereden waar we in de middag lekker op het strand hebben gelegen. We zijn zelfs de zee nog in geweest. Wesley heel spontaan maar Connie en ik noodgedwongen.  Het water was eigenlijk wel lekker. Er waren behoorlijken golven en een stevige stroming. Het was gezellig druk op het strand. Een visser had wel behoorlijk beet. Die had een zwemmer aan de haak geslagen. Komisch om te zien. 🤣

En vanavond hadden we besloten om lekker in de villa te eten. 2 grote mega pizza's bij de wallmart gehaald met een salade en een flesje wijn erbij. Na het eten zijn we begonnen aan de spelletjes avond. In de mancave volgens Mark, hebben we poolbillart , airhockey en tafelvoetbal gedaan. Het was weer nattebroek werk. Daarna zijn de kaarten geschud om te gaan pokeren, waar Wesley de grote winnaar was.

af712957-c6b5-4793-a278-717d9236940e

De temparatuur was zeer aangenaam zo rond de 30 graden. Morgen zou het nog warmer worden. We gaan het zien. Op het programma staat Crystalriver waar de Mannatee's (zeekoeien) overwinteren! Hopelijk krijgen we deze te zien en kunnen we dit met jullie delen. Voor nu goede morgen voor jullie en weltruste voor ons. 👍