Dag 3

10 maart 2019 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

IMG_1026

We beginnen in het ritme te komen, vandaag waren we pas om 5 uur wakker.🤔

d8021d51-0882-489e-9893-e97f5740a968

Na het het ontbijt zijn we richting de airboat gegaan. Volgens Mark zijn de aligators hier stukken groter dan die we bij New Orleans zagen. Het eerste exemplaar die we zagen was wel 30 centimeter. En daarnaast lag er 1 van wel 40 centimeter.🤣🤣. Uiteindelijk hebben we nog 2 grote exemplaren gezien van ongeveer 2 meter. Dus het was niet voor niets geweest.

70a6b9e7-9cc9-4dda-b997-ad91994caa56

Vervolgens zijn we richting Cocoa Beach gereden waar we in de middag lekker op het strand hebben gelegen. We zijn zelfs de zee nog in geweest. Wesley heel spontaan maar Connie en ik noodgedwongen.  Het water was eigenlijk wel lekker. Er waren behoorlijken golven en een stevige stroming. Het was gezellig druk op het strand. Een visser had wel behoorlijk beet. Die had een zwemmer aan de haak geslagen. Komisch om te zien. 🤣

IMG_1029

En vanavond hadden we besloten om lekker in de villa te eten. 2 grote mega pizza's bij de wallmart gehaald met een salade en een flesje wijn erbij. Na het eten zijn we begonnen aan de spelletjes avond. In de mancave volgens Mark, hebben we poolbillart , airhockey en tafelvoetbal gedaan. Het was weer nattebroek werk. Daarna zijn de kaarten geschud om te gaan pokeren, waar Wesley de grote winnaar was.

af712957-c6b5-4793-a278-717d9236940e

De temparatuur was zeer aangenaam zo rond de 30 graden. Morgen zou het nog warmer worden. We gaan het zien. Op het programma staat Crystalriver waar de Mannatee's (zeekoeien) overwinteren! Hopelijk krijgen we deze te zien en kunnen we dit met jullie delen. Voor nu goede morgen voor jullie en weltruste voor ons. 👍

1. Sabrina:
    10 maart 2019
    Ooh gaaf.leuk dan jullie het naar je zin hebben. Ik zie graag foto's van de zeekoe en dan bedoel ik niet degene die ik al bijna 30 jaar ken.
  2. Georgette:
    10 maart 2019
    Jullie hebben het geweldig , zo te lezen !
    Lekker genieten!
    Hier regent het , ziet er niet uit dat het stopt 😝
  3. Ellen:
    10 maart 2019
    Zier er super uit allemaal op de fotos.
    Wes, laat je vader ook een keer winnen he met biljart!
    Veel plezier met jullie volgende trip
  4. Charell:
    10 maart 2019
    Wat heerlijk om te zien dat jullie zo genieten! 😍😍
  5. Neeltje:
    10 maart 2019
    Wat een super reis weer! Nog veel plezier😘❤️
  6. Carla:
    10 maart 2019
    Zie er gezellig uit, heerlijk weer en lekker in de zee. Geniet ervan
  7. Ria Scholten:
    10 maart 2019
    Ik zie dat jullie je wel goed vermaken.