Dag 1

8 maart 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Vandaag is/was het zover. Om 4 uur liep de wekker af. Best wel goed geslapen. Om een uurtje of 5 naar Con en Mark gereden waar we nog een bakkie koffie hebben gedronken. Ondanks het vroege tijdstip hebben we er toch nog anderhalf uur over gedaan. Soms wat opstoppingen van het verkeer. En wat was het slecht weer onderweg. Op Schiphol liep alles vlotjes. Na de incheck kwamen Miranda en Nancy er ook bij. Het toeval wil dat zij op de zelfde vlucht zitten als wij. Wij stappen in Orlando uit en zij vliegen door naar Miami. De vlucht verliep voorspoedig. Om half 2 plaatselijke tijd landen we. Om uiteindelijk om 2 uur bij de douane aan te komem en vervolgens anderhalf a 2 uur in de rij gestaan ..  pffftttt.

De autoverhuur zat aan de overkant van het vliegveld. Nadat alles was geregeld gingen we naar de plek waar de auto staat. De man die ons hielp vroeg 'zijn jullie met 4 grote. Waarop we ja zeiden. En kregen gelijk een spiksplinter nieuwe grote dodge. Dag kon niet meer stuk. Althans dat dachten we. Bij aankomst bij het huis, na een lange rit. Met steeds file. Bleek dat we een super groot en luxe huis hebben gehad ipv van de budget die we hadden geboekt. In de garage staat een poolbillart, airhockey darts en diverse spellen. Ook een flink zwembad met jacussi 4 badkamers. En alles is super groot.

Na een heerlijke amerikaanse hamburger bij Denny's te hebben gegeten, zijn we naar huis gegaan en gelijk naar bed. Inmiddels zijn we al 24 uur wakker. Morgen weer een nieuw verhaal en foto .